poniedziałek, 9 lutego 2015

Dzień 7: Orzełek na śniegu.

 
 
 
Jako, że jest zima i w okolicy pełno śniegu, znowu wybrałam się gdzieś w plener (a konkretnie do parku) i zrobiłam parę nieudanych zdjęć.
Zastanawiam się dlaczego mój blog ma tak mało wyświetleń - w porównaniu do innych. Czy jest nudny? Czy zdjęcia są kiepskie? Czy za rzadko dodaję posty? Błagam, poradźcie mi coś! ಥ‿ಥ
Aha, i czy nadawałbym się do fotografowania lalki typu Pullip, czy raczej by się ona u mnie zmarnowała? Takie naiwne pytanko.

2 komentarze:

  1. każdy się nadaje do fotografowania swych miłości -
    na początku zawsze jest kiepsko - to jak z rozkręcaniem
    biznesu - tyle, że klientela dość specyficzna i często
    przewrażliwiona niekoniecznie na punkcie swych lal ;D
    powodzenia i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń